Tjolahopptjolahej! 29 aug

Jag har tittat liite fööör mycket på Pippi Långstrump på sistone...

Jag ska börja blogga igen! jihoo! Kristoffer har nämligen börjat sitt nya schema idag som betyder att han BARA kommer jobba helg och vara ledig i veckorna. Precis som när Majken var liten plutt. 
Två föräldrar=fyra händer och blir en bättre fördelning på TRE barn. Fan va bra jag är på matte!

Såå,  jag gör ett nytt försök att dela med mig av mitt liv "hej-kom-å-hjälp-mej" om någon fortfarande hänger här.
Dock är jag fortfarande sämst på att svara på kommentarer och kommentera själv. Hinner nästan aldrig plocka fram kameran i tid och kanske lämnar ut mig och alla andra kanske liite för mycket ibland. Ta allt med en nypa salt.
En ny design på bloggen hade ju inte suttit fel heller... Varför är inte jag teknisk?

 



 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0