Tips

Skofrossa på ELLOS!!
Vanligtvis brukar jag inte beställa nåt från ellos, men idag fick jag ett supererbjudande!

40% på din dyraste sko + 20% på din näst dyraste sko samt fri returfrakt!
(Gäller ÄVEN på varumärken)

Synd att jag redan köpt vinterkängor till barnen, men jag hittade skorna jag letat efter i några veckor!
På Intersport fanns dom inte i rätt storlek och jag hade ingen lust att betala närmare 1000 spänn för skoskav o nageltrång, bara för att ha snygga skor men nu så!!:)

Jag bara äääälskar shopping när man gör riktiga fynd!

...Och till Majken



Gick på ca 860 kronor inkl frakt! Som hittat!


Kommentarer
Postat av: Linda

Åh vilka fina skor. Jag var också in på intersport och skulle köpa 2st par skor, men ingen fanns i min storlek, dåligt tycker jag!

Kul att ni kommer på kalaset! Då ses vi nästa vecka :)

2011-09-01 @ 09:02:33
URL: http://babylife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0