Lila

I år blir det min favvofärg på overall och jacka till Thea!
Lila är tydligen ok. Helst skulle det varit rosa enligt henne men detta duger, så jag har inhandlat dessa:)
Verkligen jobbigt det här med vilka färger som går hem hos damen..
"Jag gillar INTE svart för det är en pojkfärg"
Jaaaaahaja...
Hon ställer inte längre upp på modellbilder så ni får nöja er med bara overallerna.

Molo Polaris Velvet



Molo Cloudy Jacket

Jag ska klura vidare på vad Majken ska få för overall..

Tror ni det blev nå bada av i äventyrsbadet för oss igår då? Nopp! Förra gången vi skulle dit hade nån bajsat i bassängen, igår var det "bara" för hög halt bassilusker...Huuh..
Mellanbassängen hade iaf öppet men Sixten sov sig igenom badningen så han slapp:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0