7 april

Skrik å gnäll hela dagen! Majkens är fortfarande knölig pga tänderna:( Snoret rinner och bajset luktar skunk. 
Det enda som funkar är glass, välling, alvedon, och sitta min famn i soffan, men då får hon för sig att hon ska slita fram min patte och tutta och det SKA VI INTE GÖRA LÄNGRE.

Vi kom nyss in efter att ha varit ute på gården ett tag. Jag har ställt bobbar, skidor och pulkor längst in i garaget och tjejerna fick fram sitt lilla bord o stolarna i plast. 
Jag passade på att klippa bort såna skruttiga döda växter i vår lilla blomrabatt från i höstas, för det är massor av små knoppar påväg upp redan! Härligt!

Min gravid-städa-rensa-energi kom för någon vecka sen and I LÖÖÖÖV IT! Det finns nog ingen vrå här i huset som inte fått sig en genomgång. Jo mina ben. Dom är grymt håriga men dom tar jag reda på ikväll.

Mjaa.. Lite smått och gott har vi hunnit med alltså! 
Nä babbelbabbel. Jag ska klicka hem en varsin klänning till Thea och Majken från PO.P och en overall till lilla beesen:)

Rååsa eller grön? Det är frågan...

NU HÄMTA PAPPSEN PÅ JOBBET SEN ÅKA OCH SKRIVA PÅ FADERSKAPSGREJS!


Kommentarer
Postat av: Lill å Trollen

Grön.. :)

2011-04-07 @ 15:21:46
URL: http://skrubbenomoss.blogg.se/
Postat av: Nenna

Grön till thea o rosa till Majken:) eller tvärs om

2011-04-07 @ 18:29:47
Postat av: Emelie

Grön!!!

2011-04-07 @ 21:03:56
Postat av: Linda

Har ni fått kallelse till faderskapsgrejset eller? Hmm...det har inte vi fått, vad jag vet iaf, har ju varit i fjällen hela veckan...



kram / Linda

2011-04-08 @ 19:59:23
URL: http://babylife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0