6 april

Thea började dagen med att kika ut genom fönstret. "-Åh va ja ääälskar de ska bli sommar snart!!", sa hon.
Gullegrisen då:)
Idag är det förresten exakt tre år sen som Thea döptes..


På fm drog vi igång ett bullbak, fastän jag brukar säga efter varje gång att jag INTE ska baka just bullar när jag är ensam själv med tjejjorna. Det är ett herrans kladd alltså!! Okej att svänga ihop nåt snabbt som muffins eller chokladbollar, men bullar tar ju sån tid:/

Thea fick själv ihop en HEL plåt med fina bullar! "-OOOOooh va många! Dom ska jag lägga i en påse och lägga dom i min ryggsäck och ta med till dagis å bjuda alla mina vänner"
Hon säger så mycket kul nu:)

På em kom Totte o Knin förbi och fikade.

DAGENS ROS går alltså till Totte som hade med sig Britneys nya skiva till mig! Håhåjaja va jag ska pumpa loss både hemma och i bilen nu höhö..

DAGENS RIS, står ute på altanen, UTAN kruka. Det fanns ju bara skräp på dollarstore, som vanligt!
Förr kunde jag åka dit och gå runt och kika i en timme minst på allt och inget. Nu skyndar jag mig förbi allt fram till leksakerna där Thea och Majken vill titta, då får jag ont i benen, blir törstig och vill bara ut på en gång.
Skräp, skräp och åter skräp.

Det var avslutning på barngympan idag oxå!
Barnen gympade järnet, sen bjöds det på glass och alla fick ett varsitt diplom,
men nu dröjer det ända tills september innan det blir dax för gympa igen:(
Sorgligt..

Nu ska jag göra Kristoffer sällskap i soffan♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0