söndag, IGEN

Majken är som vanligt igen!! Hon sover på nätterna och är glad, men på nåt knepigt sätt tror hon att man fortfarande kan äta glass hur som helst:O


Thea följde med kompisen Hanna hem, som bor här på gatan i förrgår, helt själv och hon var så stolt när hon kom hem och berättade vad dom hade lekt! Stora bruden:)

Igår beställde vi hem mat från Cocothai och JÖSSES vad stark min rätt var!!! Till och med Kristoffer höll på att tjolavippa när han provsmakade en pyttig kycklingbit! Alltså jag har fortfarande ont i bröstet av hettan, känns som jag har hostat konstant i en vecka..

Idag är det iaf söndag och Thea och Majken är bjudna på Tor och Lokes 3 årskalas! Pappsen följer med för jag ska hänga på Linneá till IKEA i Örebro.. Får se hur det går då:) Om jag står ut med att kolla på när Linnea shoppar och jag inte ska ha nåt alls? Jo kökshanddukar ska jag ha. Sånadär för 1:- styck haha..

Nu ska jag lägga fram kalaskläderna åt tjejerna och ställa fram paketen så K får med sig allt:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0