100 days to go

Ja, bara 100 pyttiga dagar kvar tills bebisen är beräknad och igår var vi på första BM-besöket sen inskrivningen!
Allt såg bra ut och magen mätte 27 cm. Hjärtljuden glömde jag bort att fråga om?! Det var liiite rörigt med Majken som gnällde för hon var ju hungrig stackarn..

Tänk vad jag är glad och lycklig att vi ska bli mamma o pappa i sommar igen, och att Thea och Majken ska få ett litet syskon ganska så tätt igen!

Mja, jag ville bara dela med mig av lite ren och skär familjelycka!

Snart ska vi åka till BVC med Majken som ska på 1½-årskontroll, ta onda sprutan och bli klämd på av den där läskiga skäggiga tanten..huh..


Kommentarer
Postat av: Sara o Alvin

Mysigt men en liten bebis, inte alls långt kvar nu.

Är du fortfarande nöjd med din UJ duo?

Vi beställde en swift svart och grå från pramworld och är verkligen supernöjd, har haft en Urban Jungle också men swiften är verkligen helt underbar och så smidig.



/Sara

2011-04-20 @ 01:03:11
URL: http://sarashus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0