Silja Galaxy

Det är väl ingen som missat att min uppdatering suger hängballe?
Inte för att det är nån nyhet, men grejen är att två barn, ett hus och två jobb och fritidsintressen tar upp den största delen av dygnet. Är det såhär livet kommer se ut tills barnen flyttar hemifrån och man går i pension?! Troligtvis...

HURSOMHELST! Vi flydde ju vardagen och åkte på kryssning lörd-sön!
Pics kommer här!


Taggade på bussen... Karin kör "vindögdlooken".. Så snyggt!
  

Äntligen ombord! Klädombyte före buffen!
(Observera att våra män har exakt lika kläder på sig. (Deras egna idé...)
    

Totte var helt galen i "Beef Jerky" alltså torkat rått kött med starka kryddor som han hittade i taxfreen.
Vi köpte en flaska minttu och shottade på, men jag kan inte minnas att det brände så fruktansvärt i halsen??!
    
   
Kameran fick stanna i hytten när vi partade loss på natten, så ni får tyvärr nöja er med dessa kort!!

Sean Banan stod som sagt på scenen efter några dansnummer som var som tagna från Lettlands bidrag i eurovisionsschlagerfestivalen.
 Hans uppträdande varade i knappt 15 min. Och då sjöng han "SKAKA RUMPAN" 3 ggr och en annan låt en gång;)
 Han skakade rumpan själv sen på dansgolvet och "vi" haha..(läs:Karin) blev bjudna på efterfest i hans hytt men Karin tackade vänligt men bestämt nej och han blev skitsur..haha.

Vi höll igång på dansgolven till 04 på morgonen, sen började allt att snurra liite för mycket i mitt huvud:)

Dagen efter runt 10 var vi tiptop igen!! Hur fräscha är vi inte vavava??
 
Jag vaknade panikhungrig och drog med mig Kristoffer till cafeterian och köpte frukost.
Vi skippade att boka frukostbuffe, för den serveras ju så jäkla tidigt!

Framåt eftermiddagen besökte vi taxfreen än en gång. Vi skulle köpa lite choklad men den var ju för tusan dyrare än här hemma! K köpte en låda Norrlandsguld som kassören glömde slå in, så den fick vi gratis!:) Behöver jag säga att vi pilade iväg snabbt därifrån?

Till sist hittade vi på lite saker till Thea och Majken..
Dom låg ju och sov när vi kom hem, men morgonen därpå blev dom så glada när vi var hemma igen!

Tack Mormor, Morfar och Fia för barnvakten!♥
  
   
 

Summasummarum: Vi hade det toppen, Tack för den här gången, Knin och Tott!


Kommentarer
Postat av: knajn

Tack själva!

Det syns verkligen på bilderna med mig och totte hur mycket han gillar mig! haha

2010-09-09 @ 10:55:27
Postat av: Elin

Knajn: Hahaha.. Ja nu när jag kollar så ser jag verkligen kärleken:D Men vaffö lämnade vi kameran i hytten??! Vi har ju inga partykort alls ju!!

2010-09-09 @ 14:15:11
URL: http://theaelinkristoffer.blogg.se/
Postat av: linnea

Jag får inget grepp om du är allvarlig eller oseriös på dina posebilder:P det framgår liksom inte. det skulle kunna vara båda delarna.

2010-09-09 @ 17:55:21
Postat av: Anonym

Har du gått och skaffat ett till jobb??

2010-09-09 @ 18:27:12
Postat av: Sara

Haha! Härliga bilder! Skönt att bara slappa och supa sig redlöst. ^^ Tindra fick en sån klubba av sin faster undra hur många klubbor Tindra inte fick som jag fick!? Hehe. ^^

2010-09-09 @ 19:43:20
URL: http://saraochminafina.blogg.se/
Postat av: eva27

Visst är det kul med kryssning- även en gammal faster kan släppa loss!!! Bildbesvis kommer senare!

2010-09-09 @ 20:04:22
Postat av: Elin

Linnea: Nä precis;) Jag försöker förstå mig på hur dom riktiga bloggerskorna gör när dom tar kort på sig själva framför spegeln haha...

Anonym: Alltså jag har ett (liitet) jobb och Kristoffer har ett jobb, som vi försöker pussla med. Alltså två jobb:)

2010-09-09 @ 21:53:41

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0