Fredag

Vi hade ju finbesök här i förrgår! Sara och Johans lille Theodor är såå söt och go!
Äntligen fick jag snosa bebis igen!:)


Vi började dagen med en tripp till Grängesberg. Kristoffer fick "akuttid" hos en privattandläkare där, då folktandvården och alla andra tandläkare i stan har väntetid på ett halvår!
Kristoffer tuggade ju sönder en tand i våras, men har inte sagt nånting förrns nu när tanden började göra ont. Nu är tanden "lagad" lite provisoriskt.. En ordentlig lagning och rotfyllning senare kommer kosta ca 4500:-!!
Jag blev så avskräckt att jag överväger att ringa på engång och boka tid till mig själv.. Har inte varit på undersökning på 2 år nu! Dock har jag aldrig lagat ett endaste hål heller, men att göra en snabbkontroll skadar ju inte..

Vi försökte roa oss själva i Grängesberg i 1½ timme. Vad sjutton hittar man på??! Efter en fika och en sväng in på Konsum blev vi rastlösa..

Thea har haft sin kompis Rasmus här på förmiddagen! Det är super att ha mycket barn i området. Kompisarna kommer och går och man slipper, bestämma med andra mammor och pappor. Å bjuda på fika osv..hehe.


 
 


Igår var det ju husvisning på det "(ursäkta) FUUULA huset";p
Men det hanns inte med eftersom både jag och Kristoffer jobbade:( Så vare me de! Å förresten så brukar man kanske renovera när man flyttar till nåt nytt hus om någon inte visste de..haha..

Nu har Kristoffer slutat och vi ska upp på stan och fika med Hanna, William och Malva:) Jag ska köpa ett par skor jag kan ha imorgon och lite färddricka oxå:)

Tjingeling på er! Ha en trevlig fredagskväll!! // Elin






Kommentarer
Postat av: Lill å Barnen

Ni kunde juh ha kommit hitt.. ;D

2010-09-03 @ 18:33:25
URL: http://skrubbenomoss.blogg.se/
Postat av: jenny, tor och loke

håller med föregående skribent.

ni kunde kommit hit!

vi är ju nästan alltid hemma.

det är så trist här i bärjä så lite besök sitter aldrig fel.

(kom just på att ni kanske inte vet vart vi bor =))

2010-09-04 @ 10:09:42
URL: http://jennt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0