Ullared

Jag glömde ju att tillägga att Majkens stora kompisar och syskon såklart också är välkomna att komma och partaja:D Kanske söndagen den 10:e!? Jag ska knåpa ihop inbjudningar:) Och fylla fiskdammspåsar med gooodis!

Det ryktas om att jag och Hanna ska till Ullared och shoppa loss!:)
Om precis en månad har vi bokat bussbiljetter dit. Dä bli gräjje dä!
Ingen kunde nog vara lyckligare än jag haha.. Jag har ju aldrig varit där tidigare. Och dessutom passar det perfekt att åka då och fixa alla julklappar, och presenter till Theas 3-års dag i januari!
Nu håller jag på att samla på mig lite smarta tips, hur man ska förbereda sig och vad man ska ha med sig..
Mycket pengar har jag förstått iaf!

Någon som har något bra "Ullareds-shoppingtips"?:)

Jag hoppas ju på att få en skymt av VDn Boris. Han är ju så läcker! Helt i min smak;)!

Nu ska jag, Linnea, Fia och Kristoffer fortsätta titta "Berg flyttar in".
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Jossan

Ska ni åka fram och tillbaka samma dag?

Se till att ha energi, alltså var inte trött eller hungrig och defenitivt inte utan tålamod. Det är en jävla pärs och det ska man vara beredd på.

Det är svenneparadis utan dess like men det är

Härligt när man landat hemma:)

2010-09-29 @ 21:37:28
URL: http://Josephinelovisasophia.blogspot.com
Postat av: Jossan

Dom har endel fina barnkläder, man kommer ju

alltid hem med något plagg. Såklart inte den bästa kvaliteten men det är väldigt billigt och dom växer ju ur dom så fort så jag tycker inte att det gör så mycket. Många av deras barnplagg är stora i storlekarna så det kan vara bra att göra en extra bedömning:) jag svär varje gång jag varit där att jag aldrig mer ska dit, ändå är jag där ca 5-6 gånger om året. Mina älskade våtservetter tar ju trots allt slut;)

2010-09-29 @ 23:08:04
URL: http://Josephinelovisasophia.blogspot.com
Postat av: Linnea krull persson

Haha Ullared:P Liksom.. ja.. Vilket datum var det nudå?

2010-09-29 @ 23:13:42
Postat av: E

Linnea: Den 30e!! Glöm för guds skull inte bort det, nu då din älskade syster ska få åka iväg och fynda!!

2010-09-30 @ 06:12:31
Postat av: Sara

Haha! De är as kul där, finns ju precis allt där.

Om du ska handla mycke ta två bärkorgar under vagnen så kan du ha små plock där i. slipper dom trilla igenom vagnen! Njut!!

2010-10-01 @ 11:28:37
URL: http://saraochminafina.blogg.se/
Postat av: Angelica

Roligt att åka till Ullared ) Ja har vart där en gång redan i år och åker om 2 veckor igen =)

Kläder, kan vara lite si och så i storlekar, jag skulle mäta armar och rygg så du kan ta med måttband ner och mäta så de passar =) Vantar och mössor går ju alltid åt och försvinner på dagis ;) sånt är också billigt.

Leksaker är mycke billigare där nere så de passar ja alltid på att köpa med både till julklapp och presenter till alla barn som fyller =) Skriv en lapp om vad du tänkt handla =)

2010-10-08 @ 17:25:10

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0