Kalasplanering

Jag bara älskar tisdagar som denna. Jag jobbar inte tisdagar, och så har vi inga andra aktiviteter inbokade! Och denna vecka är Kristoffer ledig. Lugnt och skönt. Toppen!

Efter lunch gick vi upp på stan för att uträtta lite ärenden.
Inne på Globe hittade vi massa Pippi-kalas-prylar som vi ska ha till Majkens kalas! Syrran fick välja tema:) Muggar, inbjudningskort, ballonger, tallrikar och kalaspåsar till fiskedammen.. Jag och Thea ska måla fiskar på ett lakan imorgon!

Nu är ju frågan om vi ska ha ett kompiskalas för henne eller bara släktingar?! Hmm.. Jag kan inte förstämma mig:) Har hon några små kompisar som vill komma och kalasa måntro?:)


Thea och Majken somnade i vagnen samtidigt idag (det händer INTE ofta nuförtiden), så jag och K fick lite ensamtid i solen! Såå skönt!




Annars har vi varit ute på gården och fixat lite på eftermiddagen!
Jag städade garaget och Kristoffer tjyvklippte ned lite fula buskar på andra sidan staketet. Thea satt på sig sina trädgårdshandskar och skulle absolut vara med pappsen och klippa å dra bort dom stora grenarna:)





Efter ett tag kom farmor och farfar förbi med en mini-grod-tårta, så då vet ni vad hon har ätit för kvällsmat! Hon klagade nyss över att hon hade ont i magen..höhö. Skyll dej själv mitt kära lilla barn, säger jag bara;)

Nu ska jag lägga mig på soffan och slöa. Jag har världens skallebank och mensvärk. Det känns precis lika som det gjorde i början av mina förlossningar, det krampar liksom:o Bajs då!


Kommentarer
Postat av: nenna

Mums. Jag saknar maria montazami faktiskt...

2010-09-28 @ 21:26:45
Postat av: hanna

Malva vill komma på kalas till sin kompis Majken =)

2010-09-28 @ 21:57:38
Postat av: Sara

Men så fint Elin har gjort i trädgården med blommor och allt. Du kan ju och sen säger du till mig att du inte kan. Nöt! Ses vi på lördag el?

2010-09-28 @ 23:10:22
URL: http://saraochminafina.blogg.se/
Postat av: Petra

Annars har hon en stor kompis här som gärna kommer på kalas=)

2010-09-29 @ 13:49:46
Postat av: Elin

Petra: Klart hon vill ha sina stora kompisar med oxå:) Hur står det till med nyblivna mostern då? Grattis måste jag ju säga:) Jag längtar efter att få se en liten bild på lillan:)

2010-09-29 @ 22:19:19
Postat av: Anonym

Petra: Klart hon vill ha sina stora kompisar med oxå:) Hur står det till med nyblivna mostern då? Grattis måste jag ju säga:) Jag längtar efter att få se en liten bild på lillan:)

2010-09-29 @ 22:19:31

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0