Trevlig älg..

Hej mitt namn är Elin och jag klipper tandkrämstuberna på mitten för att få ut det sista i tuben.
Joråmenvisst! Ingen mer som har såna pensionärsideér för sig?;)

Dom tre-fyra senaste helgerna har jag ju levt loppan, så nu känns det konstigt att sitta här själv. Ingen helg utan Knin o Totte, Var är ni? Vad gööör ni??! Det är tomt utan er!

Och mina kära systrar och föräldrar som är i Stockholm och gör vadå? Shoppar och springer Lidingöloppet?! Nåt sånt larvigt iaf.
Synd för er att ni inte kan vara med oss ute och leka i sandlådan! Ni missade att måla med vattenfärg oxå. Och ni missade popcornen och blåbärssaften. SYND!

Nä skämt åsido. Kom hem nu, för idag har varit en riktig TRÅKDAG!

Godnatt!







Kommentarer
Postat av: emelie

haha vi gör lika med tandkrämen! för vi glömmer alltid att köpa!! haha =)

2010-09-26 @ 08:44:36
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: nenna

Men det är mysigt att leka med er ocksa. Snart kommer vi hem.

2010-09-26 @ 10:42:31
Postat av: Sara

Haha, de där med tandkrämstuben har vi aldrig gjort, kanske för att alla har en egen tub och vi har alltid en ny hemma. :D

2010-09-26 @ 18:10:39
URL: http://saraochminafina.blogg.se/
Postat av: sofia

känns som det är låångt kvar..

nej, bara med trean robin gick hon över 10 dagar.

Jag o petra kom över en vecka innan bf :) så jag vet inte om det är där det kommer ifrån, eller bara min vanliga otur ;)

2010-09-27 @ 12:53:56
URL: http://sofiaand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0