Lejonsenapsnyföddbajsgul

Idag på fm packade vi in oss i bilen, hela familjen och åkte till Borlänge!
 
Först gick vi i Kupolen och kikade. Jag hittade ett fint set, kofta och klänning till Majken på Polarn. o Pyret.
Koftan är iofs i strl 86 och klänningen är en stor och lång 80, så båda tjejerna kan använda det:)

Å nu ska ni inte säga lika som Kristoffer, att koftan var det fulaste ni sett och färgen påminner om bebisbajs och inte senap. För den är FIIIIIN! Sådeså;) Aj lööv lejongula plagg!

Inne på Babyproffsen hade dom 20% på alla kläder, dessutom hade jag en bonuscheck så vi fick
*Didriksson regnställ, galonvantar och fuskpolo för ynka 54 kr!


Vi åt såklart lunch på Max, sen åkte vi vidare mot Sågmyra och Lager157 där vi mötte upp Hanna o barnen och Annelie och Tova!
Vi var in på "Calimero"(rätta mig om jag har fel) och där fanns ju ALLA Villervallakläderna. Jag blev helt snurrig av allt fint, så det slutade med att jag inte köpte någonting:( Jag surar fortfarande lite över det.. Jag får beställa från nätshopen ist!



När vi kom hem stoppade jag tjejerna i badet.
Dom busar verkligen med varandra och bråkar nästan aldrig, trots att dom båda är ganska hårdhänta och vilda.
Det är härligt att sitta i tjuvkika på dom i smyg och titta hur dom är/gör mot varandra. Jag tror dom har börjat utveckla nåt eget sätt att kommunicera:)

 Mina älskade små ludenbenar♥


♥ ♥ ♥

Imorgon har jag och Hanna tänkt ta med oss barnen på markad i Kopparberg, men nu sägs det att det ska regna imorgon.. Humhum.

Jag ska gå upp och lägga mig, och appropå ingenting så är jag inte rädd för att vara hemma själv på nätterna!
Jag måste inte ens kolla under sängen eller sova med täcket upp till öronen längre!


Kommentarer
Postat av: knajn

Bra Elin! Att du inte är rädd längre alltså.

2010-09-25 @ 10:43:10

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0