ruggigt

Morotsstavar och dip. Det är grejer de! Jag och K kom nyss upp ur plurret! Det är ju så skönt att lägga sig i ett HETT bad och tända lite ljus när hösten smyger sig på..

Idag fick vi äntligen tummen ur och åkte till tippen med våran fiina skräphög som har legat på uppfarten ett bra tag. Nu ska jag pimpa litegrann så vi får höstsnyggt på gården. In med plastmöblerna och parasollet, fram med stora ljuslyktorna och lite ljung i krukor. 

Om det var någon som undrade hur det gick med vårat sovrum som jag skulle göra om, kan jag informera att det har inte hänt ett piss! Allt är utrivet men sen kom jag på att vi har två miljoner andra ställen som har prio ett egentligen...
T.ex köket......

Åh jag blir deprimerad! Köket har sett ut såhär i lite drygt 2 år.
Jag tänker att det är bättre att jag får ett helt nytt kök ist!
Alla vitvaror är ju nya, så det är ju bra, men va gör de? när helheten ändå är rutten och äcklig!

Nä.. Orka klaga, nu ska jag fortsätta mysa!



Kommentarer
Postat av: Vivan

Dem där luckorna såg ju inte så gamla ut. Dem skulle ni ju bara kunna sprutlackera vita, nya handtag och sedan nytt kakel, snabbt, enkelt och billigare än att köpa helt nytt! :)

2010-09-24 @ 18:00:55

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0