Torsdag. Nä nu ljög jag.. ONSDAG såklart!

Tjejerna SOOOOOVER!! Kristoffer jobbar extra så han dyker upp runt 22. Jobbig dag idag alltså!
Min lilla Majkensnuffla har så ont i munnen. Sen envis slemhosta och en massa snor oxå:(
Hon har båda framtänderna påväg ner, varav den ena har börjat spricka igenom. Hon äter INGENTING förutom kalla saker, så till kvällsmat idag slukade hon två glasspinnar..

Ni missar väl inte hennes ettårsdag?! (Det höll nämligen hennes mormor på att göra.. Idag stod vi och pratade ute på våran gård och mamma tyckte att hon gick så stadigt, inge stappel.
"Ja, få se hon är väl lite drygt 10 månader nu va..." - Mamma, hon fyller ett om 11 dagar!!)

Hon fyller alltså ETT år den 3 okt. Om 11 dagar för att vara exakt! Kalaset blir den tredje på söndagen, dom som vill är välkomna, så nu äre bara att sätta igång att köpa presenter!;)

Thea är har varit på fantastiskt bra humör dom senaste dagarna efter en liten svacka. Och nu verkar hon gilla dagis! Nu springer hon in till dom andra barnen och vinkar glatt vid fönstret när jag åker iväg. Vad hände liksom?! Men är hon glad, är jag glad.

Nä jag har förtusan inga smaskiga nyheter till er.

Jag och en liten ettåring Thea, jan -09.

Majken, snart ett år.
 
Visst är dom inte så värst lika vid samma ålder?


Kommentarer
Postat av: Sara

Näe söt Thea då! Så lite hår hon hade. Thea är mer lik Krille, och Majken på pricken lik dej! :D

2010-09-22 @ 22:10:33
URL: http://saraochminafina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0