Bara en sak till...

Inläggen duggar tätt ikväll!

Kristoffer tror inte att män har någon biologisk klocka! Klart dom har säger jag!!
Han säger att män bara kan bestämma sig för att dom inte vill ha barn och sen aldrig känna någon "naturlig" längtan. För man har bestämt sig. Hur ligger det till egentligen? hmm..

Sen är jag trött på hans millimeterraka upplägg av äggen på sina äggmackor. Att kaviaren alltid har ett exakt mönster. Att han alltid måste ha med sig ett jämnt antal smörgåsar till jobbet, även fast han kanske är hungrig på en till. Att han alltid måste ta med sig rena kalsonger in i badrummet, så det bara är att klä på sig direkt efter duschen. Att det tar honom 10 minuter att hacka en lök och att han BARA kan laga mat om han får laga efter receptboken!!! Att han ALLTID får mig att känna mig slarvig, fast det är JAG som är NOGGRANN!?!?

Eller så är det just DET som får mig att tycka så mycket om honom.. FAN va knepigt:)

Thea somnade till slut på soffan, efter 2 timmar.
Snygg stajl iallafall...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0