tjoflöjt!

Fan. Jag hinner inte blogga ordentligt som jag vill!

Ikväll har vi haft middagsdejt med Karin och Totte. Männen fixade med våran bil först, sen åt vi lasagne och pizzasallad i massor.
Annars idag har vi uträttat lite olika ärenden på förmiddagen. Jag och Majken tog oss sovmorgon till halv tio och Thea har varit på dagis. Taskigt!! Fy o blä att skicka iväg sitt stora barn på dagis å ligga kvar i sängen och mysa med lillasyster...

För övrigt är valet klart och SD kom ju in i riksdagen, (det har väl ingen missat) så nu blir det spännande. Jag börjar helt seriöst bli intresserad av politik?! Jag som aldrig har brytt mig tidigare.

Nu ska jag paketera två par skor som jag sålt på tradera. Sen blire sängen för imorgon ska jag iväg på special-jobb-uppdrag. 50-öringarna försvinner ju snart och då höjs panten till 1 kr och i samband med det ska det in med lite ny info i butikerna! Mjaa. Det går nog bra de med.

Nä men va kul de här var då. Verkligen!!
Godnatt alles zu zammen! (rätta min tyska Eva;)

Kommentarer
Postat av: eva27

Duktigt duktigt nästan riktigt! Gute Nacht alle zusammen!

O, grattis till valet!(hmmmm)

2010-09-20 @ 23:38:41
Postat av: eva27

Det blir nog jättebra med jobbet - du är så duktig så!!!

2010-09-20 @ 23:40:52
Postat av: Lovisa

Fin blogg :)

2010-09-21 @ 01:23:34
URL: http://lovisalindstrom.blogg.se/
Postat av: Lill å Barnen

Bra att du skrev om 50öringarna.. Hade juh nästan jag glömt.. Måste ta å samla ihop alla vi har..!! Hoppas det är bra med er.. Kraam"

2010-09-21 @ 10:36:11
URL: http://skrubbenomoss.blogg.se/
Postat av: Sara

Jajemen Elin de missa vi inte. Och glöm inte att vi är riktiga nazister. :p Ja samma här, börjar bli riktigt intressant med politik. Kul att ha en åsikt! :D

2010-09-22 @ 22:13:49
URL: http://saraochminafina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0