Lyckodag?

Både jag och Linneá har blivit erbjudna jobb idag! Inte på samma ställe alltså, men ändå! Ingen av oss har sökt jobb heller. Det var väl lite häftigt?:) Vi får väl se hur det blir, inget är klart för nån av oss ännu.

Annars har vi idag ätit kvällsmat på McDonalds med Hanna, William och Malva.
Thea envisas fortfarande med att kalla chicken nuggets för "tissi nasser" och det blir ju inte bättre av att Kristoffer kallar det för det oxå:)

Igår var vi förresten på "familje-bamse-gymnastik"(?!) på Knutsbo. Thea var helt vild och tyckte det var jättekul så nu ser vi fram emot nästa gång:D
Jag har funderingar på att skippa dagis på onsdagar för att kunna gå på sånggruppen som oxå är på onsdagar fast på em.. Sånggruppen börjar kl 14 och gymnastiken 17..
Det blir alldeles för stressigt att gå på dagis på förmiddagen oxå! Men frågan är om det är okej för dagis?
Ni som har dagisbarn, va tror ni? Är det okej?


 



Kommentarer
Postat av: Lill å Barnen

Det tycker jag man ska väll få bestämma själv.. Du fårö höra med dom vad dom säger, men jag tror inte att det ska vara nå problem å vara lediga onsdagar...!! Kul med jobb, nu vart jag nyfiken juh.. Hihii...

Vi får ta å ses nästa vecka så du kan ta den där dressen.. ;) Kramar till er..

2010-09-10 @ 08:16:02
URL: http://skrubbenomoss.blogg.se/
Postat av: jenny, tor och loke

det är ni föräldrar som bestämmer när och vilka dagar barnen ska vara på dagis. om dom protesterar så är det bara att stå fast vid ert beslut. jag tycker inte att det borde vara nåt problem.

ha det gott!

2010-09-10 @ 15:43:20
URL: http://jennt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0