Långsamt

Thea sitter i trappen, skriker och gråter om vartannat. Där har hon suttit ungefär 35 min nu. KUL:)

Majken är högt och lågt. Sen tar hon Theas grejer.
Och istället för att rycka in och hjälpa till, Vem hade grejen först?!, kan jag inte låta bli att skratta åt eländet istället;) Helt plötsligt sitter jag här med två egna "stora" barn som bråkar. Och så ska JAG försöka vara rättvis och klok. Knepigt fast ändå inte.

Nä. Min energi försvann i samma sekund som Kristoffer slog igen ytterdörren. Han skulle iväg och jobba.. Såå ja. Vad gör vi nu? Lite eftermiddagsfika hade inte suttit helt fel..




Kommentarer
Postat av: Jeja

Det e så synd att man bor så långt borta. Annars hade jag kunnat hämtat Thea och hittat på något med guddottern min. Krama flickorna jätte mycket i från fastern i Norrland

2010-09-14 @ 21:50:53
Postat av: Amelie

Nämen, va söta dom är. Super snyggt att du alltid matchar deras outfit!

2010-09-15 @ 00:24:55
URL: http://ammalla.blogg.se/
Postat av: Sara

Sötisar, små! Tycker de är så gulligt när dom har lika kläder.

2010-09-16 @ 20:08:25
URL: http://saraochminafina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0