Godmorning miss sunshine

Att dra upp två barn som ville ligga kvar och sova. Att blanda välling och bre mackor  för att äta i vagnen. Att hinna klä på sig själv. Att packa med kläder att ha på dagis. Att skjuta på en vagn som väger 17 kg, + två barn på 10 och 13 kg. Dagis tur o retur=4,3 km. Och klockan är inte ens 8!!! Det är jobbigt! Imorgon tar vi bilen ist...

Men om jag låter bli att klaga för en stund, så mår vi toppen hela familjen!

Faan. Jag måste störa mig liite till iaf.. Såg en "nyfödd-anonns" i nlt nyss. En familj som fått en son som fick namnet Lillebror-Igor. Syskonen hette Lena, Lillemor och Lillebror-Knut. Nu vill jag inte göra nån ledsen, men hur SJUTTON tänkte dom där??!!!:D Det var verkligen annorlunda namn på alla barnen..

Majken sover fortfarande så jag ska skynda mig att göra det jag är bäst på. Nämnligen STÄDA!

Hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer
Postat av: knajn

HAHAHAHAHA sköna namn!!

2010-09-01 @ 10:49:23
Postat av: Lill å Barnen

Hihii, det var juh coolt.. ;D

2010-09-01 @ 12:22:23
URL: http://skrubbenomoss.blogg.se/
Postat av: Sara

Håller med dej Elin, ja sa samma sak till Johan, hur sjutton tänkte dom?!

2010-09-05 @ 21:13:54
URL: http://saraochminafina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0