Ett stort paket i brevlådan

Majken har fått ett par nya vinterkängor! Eller nya och nya.. nästan:) Jag hittade dom på Blocket. Knappt använda, i superfint skick! Vi köpte exakt lika till Thea förra vintern, och dom är hur bra som helst!
Speciellt bra till pyttefossingar som Majken har, för dom är MYCKET smidigare än tex Kuoma, Viking och Pax. (Enligt mig) Alltså extra lätta att gå i när man just lärt sig gå:)

Nu i veckan var vi in till Garvarns skor som säljer just denna modellen och han tar 950:- för dom. Hur som helst provade vi ut rätt storlek, sen gav jag mig ut på blocket och tradera och letade reda på ett par i fint skick;)

350:- Inkl frakt betalade jag för dessa! Pjöörfekt!
Jag är inte bara snål, jag är smart oxå..haha
'


Kommentarer
Postat av: emelie

Ja de går fort =) Hihi

2010-09-30 @ 21:19:19
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: Sara

Man måste vara smart, när man har barn. :p ^^

2010-10-01 @ 11:25:51
URL: http://saraochminafina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0