...en te...

Har jag visat er min senaste vagn?! Jag tror inte de va?
Det är iaf ett loppisfynd. En  dubbel Brio. Modell okänd.. 
Jag fick vagn, regnskydd och en oförväntat fräsch helsvart åkpåse för 120 kronor.
Just nu bor den i mamma och pappas vedbod. Skräpvagnar som denna får utan tvekan förvaras utomhus.

Linnea undrade i vilken trappuppgång på Grågåsvägen jag hade snott den i ;)
Meeen. Den fyller en funktion och det är tydligen det som räknas med vagnar. Bara dom rullar liksom=s..

Den klarade både Linneá, Fia och Thea och Majken på en och samma gång, utan att ge vika. (Varför måste vi alltid försöka förstöra saker?) Dessutom FÅR man äta glass i den! Hehe..




Kommentarer
Postat av: Lill å Barnen

120kr, var har du hittat den då?

2010-09-16 @ 23:09:29
URL: http://skrubbenomoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0