Ego

Imorgon sticker vi på kryssning, så jag har förberett mig lite idag! Måste ju se lite anständig ut bland alla avsupna 40-åringar:)

Ny finstickad tröja med liten puffärm och nya örhängen samt en liiiten axelremsväska (till skillnad mot skötväskorna jag använt i snart tre år)

Mitt livs första läppstift inhandlades idag! 
Tidigare har jag kört med läppglans, men denna färgen var så fin!
IsaDora hade fått nya "höstfärger" som kändes rätt till mina egna färger.. Jag kan ingenting om hur man ska tänka med färger och smink..=s
Alltid när jag handlar smink på typ MakeUp Store eller FACE envisas dom med att jag ska ha limegrön och gul ögonskugga?! 


Lite färddricka!
Måste hissa denna underbart goda ekologiska äppelcider! Delicious!:)


Hämtade även ut tröjan jag beställde till Majken och Thea (jo, dom får dela på den:) från Me&I..
På partyt var den fin, men nu kändes den väldigt "julig"... Får se om jag behåller den eller ej..

 

Nu är det dax att bada med tjejerna, sen börja packa en liten väska till oss och göra iordning det Majken och Thea ska ha med sig till mormor och morfar!


Kommentarer
Postat av: emelie

Ja jag bara ÄLSKAR dom!! =) kikade först på åhlens men de var barbapappa o kitty meb vart helt såld på dessa från lindex =)

MÅSTE ju ha tröjan ockås =) hihi har ju bebissetet så =)



ja jag tror de fanns, annars finns de på hemsidan

2010-09-03 @ 18:52:21
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0