vinterdäck och skidor

-2 grader ute, liite snö ligger kvar i skuggan och solen skiner!

Thea blev överlycklig när vi gick ut och hon fick syn på snön.
-Mamma, titta snööööööö! Vart är mina tisschor? Va är mina piiiidor??
Så nu har vi provåkt längdskidor ute på gräsmattan. Gick väl sådär:)

Jag tänkte att vi skulle besöka ishallen nån dag, så hon får prova sina nya skridskor, men jag vet ju inte när dom har öppet! Någon som vet vart man kan hitta öppettider dit?

Majken tyckte att snön smakade bra.


Kristoffer satte igång att byta till vinterdäcken på bilen, men han stötte på det ena problemet efter det andra så han är på verkstan just nu:/

Våra vinterdäck är ju för sjutton tuffare än sommardäcken haha..

Nu ska jag koka ihop lite lunch!
Ut och njut i solen med er!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0