6 okt

Det är lite ketchupeffekt på min uppdatering:/ Först inget, sen allt..

Men hursomhelst, nu har vi alltså en 1-åring och en 2åring hemma:)
Thea fyller ju tre år i januari, och hon har fullt sjå att hålla reda på när hon egentligen fyller.

-"Pappa, fösst pylle Majken ååår, sen komme tonten. SEEEEN PYLLE JA ÅÅÅR!!"

Jupp, så äre, konstaterar vi gång på gång.

Det var en glad Majken som hade kalas i söndags.
Jag hade lagat lasagne och gjort pizzasallad och vitlöksbröd, tårta till efterrätt. Sen avrundade vi med lite fiskedamm, stolsleken och charader (läs: farmor lekte charader, och hon skrattade som vanligt hysteriskt åt sig själv)


Tanken var ju att vi skulle ha ett kompiskalas för henne på söndag, men nu känns det ju liite föör tätt inpå att skicka ut inbjudningar.. Och dom två helgerna efter det jobbar Kristoffer och han vill ju oxå vara med:/
Hur blir det här egentligen???! Mamma hjälp mig!!











Kommentarer
Postat av: e

Jag är din syster- jag hjälper dig ;)



Strunta i det och ha kalas sen när theis fyller. Kram banan

2010-10-06 @ 22:52:36
Postat av: emelie

GUD va tiden går fort alltså!!!

2010-10-07 @ 07:32:42
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: fiaaaaaa

ha barnkalas, så kan jag göra lekarna. Jag är jätte bra på de!;)

2010-10-07 @ 15:41:00

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0