För exakt ett år sedan...

Vid exakt den här tidpunkten för ett år sedan befann jag vi oss, jag och Kristoffer på BB i Falun. Vi hade precis blivit inskrivna och värkarna kom med jämna mellanrum. Jag andades mig igenom den ena värken efter den andra och funderade otåligt på hur lång tid det skulle ta innan vi fick träffa våran lilla "Tage" som vi hade väntat på så länge.

Jag minns förlossningen som lugn, och rofylld. Förlossningssalen var nersläckt och vi var nästan ensamma hela tiden. Vi sa knappt någonting till varandra, jag var så inne i mig själv och sov nästan mellan värkarna. Visst gjorde det ont, men det var hela tiden hanterbart.

5 timmar senare föddes våran finaste Stella Majken Wilhelmina. Helt underbart att få bli mamma och pappa till ännu en bedårande flicka!

När jag tänker tillbaka på den natten blir jag helt... euforisk kanske är rätt ord! Nu ska jag gråta en skvätt och gå upp och pussa på mina tjejer. Jag struntar i om dom vaknar. En liten öm puss bara..♥



Kommentarer
Postat av: Nenna

Dom är så söta så! Dom sötaste

2010-10-03 @ 01:53:29
Postat av: knajn

Jaa. Jag håller med! GRATTIS till Majken idag!!

2010-10-03 @ 10:59:48
Postat av: Emma

grattis till tjejen! :)

2010-10-03 @ 11:07:34
URL: http://emmasol.blogg.se/
Postat av: Johanna

Stort grattis till stora tjejen! :)

2010-10-03 @ 18:14:35
Postat av: Sara

Grattis Majken! :D

2010-10-03 @ 19:53:26
URL: http://saraochminafina.blogg.se/
Postat av: Hanna o flickorna

grattis till tjejen på 1årsdagen!

2010-10-03 @ 22:18:12
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/
Postat av: Eva27

Vilken fantastisk fin text!

2010-10-03 @ 23:25:45

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0