På G

Jag kom precis hem från Smedjebacken, jobb från 9.30-18.30 och jag är HELT slut!! En vanlig dag för dom flesta men jag skulle inte palla att jobba heltid när man har små barn hemma. Fy vad jag längtar efter mina små älsklingar efter bara en dag! (Min stora älskling oxå)
Tjejerna är hos mormor och morfar nu. Dom ska sova där, för om några timmar kommer Hanna och hämtar upp mig. ULLARED next!!!

Mitt resegodis fick jag motvilligt lämna ifrån mig på uppfarten..Grr.. Jag hade glömt bort att det är Halloween i helgen.. Visserligen var det väldigt söta spöken, men jag hade verkligen laddat för att för en gångs skull ha en godispåse för mej själv... Happ!

Nu ska jag ringa mamma och höra om monstren sover. Hade tänkt att åka dit efter jag slutat jobba men så kom jag på att Majken skulle blivit så mammsjuk och då hade det nog bara varit ännu jobbigare att lämna henne sen igen:(

Nä jag gillar inte att lämna barnen borta över natten och jag gillar inte att åka buss. Men jag tror att jag gillar Ullared och tjejshopping;-)

Whish me luck!! Trevlig helg!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad har du jobbat med nu då?

2010-10-30 @ 17:28:21
Postat av: Madde

Uppdatera bloggen! :)

Saknar den roligaste bloggen i stan!

2010-11-02 @ 12:11:27
Postat av: Anonym

Uppdatera NUUUUUUU!! ;)

2010-11-03 @ 19:00:05
URL: http://skrubbenomoss.blogg.se/
Postat av: Johan

du är verkligen underbar! De verkar ha så roligt med din familj!!!!

2010-11-07 @ 20:49:15

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0