Thea Thea Thea...

Idag har Thea haft fotografering på dagis! Första dagiskortet, känns stort alltså;D, Men jag har ändå anmält oss till Villgott för att ta syskonkort där så vi har nåt fint foto på Majken oxå.

Mormor följde med Thea på gympan idag, sen efter det följde hon med hem till mormor, morfar och Fia.
Hon har ätit Fia´s korvburgare och lekt med sitt älskade dockskåp. Appropå dockskåp verkar det som att det stora Smålands huset tar hem första platsen;) Jag ska kika vad dom har på Ullared först. Vi åker ju redan fredag natt.. Jag, Hanna och en massa stålar! Ååh så trevligt.

Thea och jag hade ett mindre världskrig nyss. Jag börjar fatta det där med 3års-trots!! 
Vad jag än säger och hur jag än gör så blir det fel!
Jag tycker INTE om tomma hot heller. "Om du inte slutar får du inga julklappar, Om du inte kommer nu, får du inget lördagsgodis osv osv.. Klart dom får!
Man vill väl sköta bråk och tjafs med sina barn "proffsigt" liksom och inte följa med ner på sandlådenivå!? Och jag blir ju en sån retsticka, men det har jag ärvt av min far;)


Thea, maj -09


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0