varma mackor och skridskoåkning




♥ ♥ ♥
Det var såklart liiite vingligt för Thea (OCH pappsen;), men det han hänt mycket med motoriken på ett år.
Nu faller hon inte ihop i en liten hög.. Hon är så duktig så!!
Majken tog av sig skorna och ville åka hon med, gullfian:)
.....................................................................................................

Nu på kvällskvisten har Kristoffer lagat mat.
Nån väldig gammeldags tappning av varma mackor;)
Limpmacka med stekt ägg, korv, ost och vitlök pizzakrydda.

Kristoffer levde på såna mackor när vi träffades och det var det enda han bjöd mig på i början när vi träffades hihi... Nu efter 4,5 år kände jag att jag faktiskt kunde tänka mig en såg igen;p

Nu ska jag måla en sista omgång i taket på toan, sen Top Modeeeeeeeeeeeel!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0