Lördag

Jag har äntligen köpit nya kängor? stövlar?.. Nån blandning.. Jag har letat sen i augusti ungefär, men inte hittat några som fallit mig i smaken. Antingen är dom för höga, för låga, ser plastiga ut, för tighta i skaftet eller för mycket nitar och detaljer. Idag hittade jag nåt mellanting.. Riktiga mammakängor med mjukt lurv innuti!

Ett extra plus är att det är äkta skinn, så nu jäklar måste dom väl hålla ett tag..

Prick två veckor kvar till Ullared med Hanna nu!! Jag ska börja skriva en lista med saker jag måste komma ihåg att kika på. Julklapparna ska klaras av där och då! Jag har lovat Kristoffer att INTE panikåka till Borlänge dagarna före så det lär jag se till att hålla:)

Men vi har haft en bra lördag idag. Linnea, Jonny, Sofia och vår lilla familj lunchade på China Town. Min mormor och morfar har vi oxå träffat en liten stund.
Sen slog jag rekord på jobbet på em, Jag har aldrig fyllt på så mycket godis som idag haha.. Värre blir det nästa vecka för då är det kampanj på lösviktsgodis. 3.90/hg tors-sön. Det kommer nog gå åt en hel del..

Nee nu ska jag sluta skriva strunt och titta färdigt på "Hide and seek" med pälsking.. Fy fuck vad jag blir rädd av filmer som den här..iiiiii...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0