...

Vi har många bollar i luften just nu. Många beslut som ska tas. Viktiga samtal som ska ringas. Almanackan är nästan fullspäckad hela oktober ut! Men nu ska jag ta kväller och Kristoffer ska snart iväg och jobba..

Idag har vi varit på "efter-inskolningssamtal". Jag hade HELT glömt bort att det var idag vi skulle dit!
Allt går bra och Thea trivs! Sen fick vi en rundtur på dagiset tillsammans.. Nog för att jag känner igen lokalerna, jag gick ju trots allt där för ca 18 år sedan och dom har ju inte direkt stylat om;) Vi kikade även in lite extra på "Ettan". Dit vi har sökt plats till Majken. Fast hon ska bara börja om jag får lite mer tid på mitt jobb, annars börjar hon nästa augusti.

Sara var förbi på lunchen och våldgästade oxå;)

En promenad upp på stan har vi oxå hunnit med. Thea fick cykla själv, troligtvis sista gången för i år, för nu börjar det ju bli riktigt kallt ute! Vi stannade till i vid kyrkan och tog lite höstiga kort. Majken sov, så tyvärr fick vi inga pics på henne..

♥ ♥ ♥




♥ ♥ ♥
tjingtjong. Godnatt!





Kommentarer
Postat av: Sara

Japp, Tack för maten! Super gott. Glöm inte att lägga ut receptet. Jätte fina bilder!

2010-10-14 @ 12:59:30
URL: http://saraochminafina.blogg.se/
Postat av: amanda

http://www.ludvika.se/nyheter/nyheter/barnteaterpaludvikabibliotek.5.18dfbcef12b12faf9bc80005074.html

2010-10-15 @ 09:43:56
Postat av: amanda

http://www.ludvika.se/nyheter/nyheter/barnteaterpaludvikabibliotek.5.18dfbcef12b12faf9bc80005074.html

2010-10-15 @ 12:00:20

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0