du luttar tiss

Tjolahopptjolahej!

Tack för ett kul kalasande igår kväll! Och än en gång, grattis Micke!

Idag är jag aaaningens mör. Vi shakade loss inne på solo efter kalasandet i folkets hus:) Hur kul som helst. Och BÄSTA musiken. Jag gick barfota hem (fucking skojävlar) och det var skapligt kallt asså. Fast idag ägnar jag mina tankar åt Karin som halkade på en grillkorv och som har väldigt ont i knät...

Varför varför varför gick vi på husvisning igår?!?! I´m in löööv nu ju! Kristoffer oxå.. Men vi måste ta reda på vad vårat hus kan tänkas värderas till.. Nån borde vara intresserad av vårat lilla hus på Rönnvägen:) Ja, har man inte problem, så skaffar man sig...

Majken har börjat säga några ord. "Kaka", "ack"=(tack) är favoriterna. Snart kan vi föra viktiga konversationer.. Typ som jag och Thea:)
Vi hade precis duschat och jag sitter i sängen och läser bok för Majken.

Thea kommer sniffandes- MAMMMAAAA! Va e de son luttar? (luktar)
Jag - Jag vet inte?? Mitt hår kanske?
Thea - Nä. Du luttar tiss... (kiss) och så rynkar hon på näsan, ser jätteäcklad ut och går därifrån.




Thea fick förresten ett nytt vinterställ igår. Den lila Didrikssons jackan som jag funderat på. Egentligen var det ju Majken som skulle få en jacka, men lillsnörpan blir alltid utan som vanligt:( Jag får leta vidare till henne! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0