I somras...

Jag älskar ju höst, kyla och mörker, men när jag sitter och tittar igenom foton från dom senaste tre-fyra månaderna vill jag nog helst spola tillbaka tiden och börja om sommaren istället!

Vi hade ju det så bra och mysigt i somras ju, fastän vi inte gjorde nåt speciellt!!

Thea och faster i Växjö♥

Annars cyklade Thea mest runt nakenfis och så plockade vi hallon;)




Nja.. Lite mer saker gjorde vi ju! Men nästa sommar eller i vår vill jag verkligen åka utomlands.
Vi funderar bara på hur mycket "semester" det blir med en treåring och en 1½ åring...:)


Imorgon ska jag se till att komma iväg till jobbet TIDIGT på morgonen, så jag har det avklarat på em.
Jag är nämligen bjuden på ett till tupperwareparty hemma hos Jenny!

Uppläggningsfatet jag köpte sist funkar super!
Perfekt att bara lägga på locket över hela fatet ist för att hålla på och krångla med plastfolie på resterna man vill spara!
 
Hur går det med ostkupan Karin??;)

Nu är det slutsvammlat för idag! Tack o adjö










Kommentarer
Postat av: Lill å Barnen

Hejhej.. :) Det är bara bra med oss.. Hur är det med er? Ja jag såg de.. :) Kanske kan ses i veckan..? Emilia går inte på dagis i veckan..!! Det är strl 19.. 12,7.. Stora har jag för mej, Emilia har inte haft dom, vann dom på tradera för nått år sen har jag för mej.. ;) Kraaam!!

2010-10-02 @ 16:06:50
URL: http://skrubbenomoss.blogg.se/
Postat av: Jeja

Snygg man e då man åker karusell men vad gör man inte för guddottern sin. Det var inte lätt att få ner kroppen i den lilla vagnen, jag när nog ganska långa ben :)

2010-10-02 @ 17:52:59

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0