Pippi på Pippi

Förra lördan när det var barnloppis på gågatan fyndade jag ett helt Pippi-utklädningsset till Thea. Kläderna, peruken och skorna för 50:-! Syntes inte ens att dom var använda:)
Och när jag tittade på vad allt det kostade uppe på leksaksaffären blev jag ju helt till mig av shoppinglycka, vilket fynd jag hade gjort. Nya kostade sammanlagt 650:-!!!


En slalomhjälm i superskick för en hundring fick oxå följa med hem, så nu fattas bara pjäxor till slalomskidorna!

Nu ska jag jag och pappsen bygga lite duplo med tjejerna, sen är det dax för läggning. Och fy sjutton va skönt det ska bli när dom väl sover!!
Jag vet inte HUUR många gånger jag har fått gått iväg och gömt mig och räknat till 10 för att inte explodera av ilska..huuh! Vi har fått duscha 4 gånger idag!! Det säger lite om hur "kul" vi har haft det;)








Kommentarer
Postat av: Ingela

Varför behövdes det duscha 4 ggr?

2010-10-09 @ 06:53:47
Postat av: Eva27

Världens finaste Pippi!

2010-10-09 @ 08:24:15
Postat av: Elin

Ingela: första duschningen blev efter frukost. Andra efter lunch, tredje efter att vi målat med vattenfärg och fjärde gången efter kvällsmaten! Det finns inga förkläden eller haklappar i hela världen som skyddar.. Haha..

2010-10-09 @ 15:15:50
URL: http://theaelinkristoffer.blogg.se/
Postat av: Sara

Nämen en sån där slalomhjälm har Tindra också, exakt och samma färg. :p

2010-10-14 @ 12:13:53
URL: http://saraochminafina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0