Om...

Om jag var TVUNGEN att köpa en ny vagn till Majken imorgon skulle det bli...

Denna.

En Urban Jungle -10

+
Bara för att jag har lovat mig själv att jag måste prova på UJ innan jag dör.
Brun för att det är den finaste färgen.
Just den för att den är lättkörd på vintern med  dom stora hjulen.
Jag saknar en lite mer sportig vagn. Och så är den skön att köra!

-
Jag vill helst inte vända Majken framåt. Tycker det är tråkigt att inte kunna prata med henne.
Den är 6 cm bredare än nitron.
Knepigt för Thea att stå på ståbräda.

Nästa vagn att flytta hemifrån oss i sådana fall är nog våran älskade Twin Nitro:-(
Thea går mest nu och senare i vinter vet jag att vi kommer göra som förra vintern, använda oss av bobben eller nån pulka. Alternativt ståbräda. Vi har ju inte såå långt till affärer och sånt..

Jag ska fundera lite till!


Kommentarer
Postat av: emelie

OM du får för dig att sälja ditt chassi, vill jag ha första tjing på de vet du :) ha en bra dag!

2010-10-22 @ 08:25:09
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: Amelie

Precis, men det är så tråkigt att det är radon överallt! Tycker att radon är lite otäckt! Och ska man göra mätningar på hur mycket radon det är så ska man göra det i typ 6 månader, och man vill ju inte köpa ett hus, göra mätningarna och sen visar det sig att det är för högt! Men du har rätt, det är bara skräp på hemnet just nu!!



Va rolig du är med alla vagnar, haha! Men du har bra smak!

2010-10-22 @ 09:17:52
URL: http://ammalla.blogg.se/
Postat av: heidi

är oxå vagngalen som du ;) så gör mkt gärna ett inlägg med både text o bilder på vilka vagnar du haft o va du tycker om den, ja ska sj nu byta till min 10:onde vagnom ja ej räknar fel, o sonen e nu 16 månader ;) :) Men visst e det en underbar känsla o få hem en ny vagn :) ;) ?!

2010-11-06 @ 21:32:29
URL: http://heromer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0