Note

Söndagar = stress till Theas minisim och Majkens babysim, men inte idag! Snoret rinner på oss alla. Ja inte på Kristoffer då. Han blir ALLTID sjuk en vecka efter oss tjejer:/

Dagens to do:
bada lite badkar,
riva ner vävtapeter på lilla toan,
laga mat,
gå en promenad med tjejerna i vagnen,
laga mat,
lägga upp en auktion på Tradera.

Städningen är ju som sagt redan gjord, Sofia gjorde ett toppenjobb:) Jag för över lön för mödan till ditt konto!

Roligare än såhär blir det inte.. Jag hade kunnat döda för en sväng till Borlänge eller Ikea, men ska man till Ullared så ska man...


Kommentarer
Postat av: emelie

Golvet är grå svart =) Den hallen ligger efter tvättstugan, en grovingång som vi kallar den! De ska lbi våran hall, då vill lagt golvvärme, bra sen när bebis kommer =)



TACK vi är super nöjda

2010-10-17 @ 10:23:08
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men jag lägger ju upp en sak gratis på tradera. du kan få den gratiska saken

2010-10-17 @ 18:34:24
Postat av: Anonym

Men jag lägger ju upp en sak gratis på tradera. du kan få den gratiska saken

2010-10-17 @ 18:34:37

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0