Make my day

Vilken toppenmorgon jag hade i morse!
 
Först blottade jag mig för ett helt gäng arbetande gubbar på baksidan av vårat hus (vid turbinerna).
Jag tänkte; vafan står dom på rad för? Å vad är det på vårat hus dom står å glor på?, Jag inser att det är MIG dom gluttar på så min spontana reaktion blir att vinka(!?!?). Ganska snabbt kommer jag underfund med att jag inte har några kläder på mig. Och att jag för några sekunder sen dansade fuldans med Majken... Och att jag måste gömma mig. Så jag ställer mig bakom listerna. För där syns jag ju inte liksom... (Daah! Listen är ca 20 cm bred..) Jag får panik och pöser ihop i en hög ner mot golvet. Typiskt nog har vi ju så låga fönster så jag blir liggandes raklång och får åla mig till hallen. Gubbarna skrattade gott iaf..

Efter en kvart är vi på Willys och handlar. Jag plockar några tomater i en plastpåse och gör en redig hårdknut. När jag ska lägga tomaterna i vagnen upptäcker jag att jag sitter fast med påsen. Jag har lyckats knyta fast mitt snöre på jackan i knuten och nu sitter vi fast. Det är bara att riva sönder påsen och lirka ur tomaterna. Sen blir jag gåendes med en stor bit plastpåse hängandes på snöret.. Sniggt!

Det låter ju inte så kul, svårt att förmedla känslan liksom.. Men jag har haft en kul morgon.

Vi har hunnit med sånggruppen och gympa idag oxå! Thea är bäst på gympa, Majken är vild. Jag är slut.

Hanna håller på att lära mig hur det funkar med Ullaredsshopping. Jag har än en gång konstaterat att det är magväska och foppatofflor som gäller nästa lördag..haha..

Imorgon ska jag jobba! Måste iväg tidigt tidigt. Sen har jag jobbiga viktiga samtal att ringa. Bäst jag börjat gruva mig på direkten.

Tjolahopptjolahej! Nu ska jag tigga fotmassage av Kreppe. Mannen, myten, legenden.♥
 


Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha oj vad jag skratta när jag läste de här :)

2010-10-21 @ 06:19:31
Postat av: sara

Haha! Vad roligt!

2010-10-21 @ 11:19:04
Postat av: eva27

Vilken härlig dag!

Inte är det nån gubbe som tittar på mig, när jag dansar naken!!!TYVÄRR

2010-10-21 @ 14:51:12
Postat av: Jeja

Tack för ett gott skratt. Jag jocke å nicke låg och skratt i soffan då jag hade gögläsning av sin blogg. Krama alla

2010-10-21 @ 20:52:36

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0