Julklappstankar

Thea är i en väldigt tacksam ålder när det gäller leksaker just nu.
Hon leker med allt, och fantasin är det inge fel på:)

Det jag skulle komma till... Hon har förälskat sig i hennes mormors gamla dockskåp från 70-talet. Hon älskar att möblera med dom små möblerna och kan sitta hur länge som helst och pyssla när hon är där. Likadant med pippi-huset i trä som hon fick av oss förra året, men det är ju så värdelös kvalité på det! Idag fick jag kasta taket då ena fästet har brytits av:/

Jag tänkte att hon skulle få ett eget dockskåp att ha här hemma, (men då är det väl såklart inte lika roligt som hemma hos mormor och morfar...) Vi kan bara inte bestämma oss för vilket!!

Lundby Småland
Det traditionella som man kan köpa undervåning till för att få ännu större!

ELLER....

Lundby Stockholm
"Ett modernt hus för storstadsfamiljen. Här finns finesser som nedfällbara dörrar i plexiglas,
utdragbar låda med mosaikmönstrad pool och stenbelagd terrass"


Det är nog egentligen jag som vill ha ett dockskåp hihi..
Vilket tror DU damen skulle uppskatta mest??


Kommentarer
Postat av: emelie

Thilde ska också få ett dockhus i julklapp! Hon leker med de som finns på villgott jämnt.. Men hon blir arg för att alla barn haft sönder möbelerna i de!

Fuinderar på att köpa ett begagnat hus och ny inredning, och sen tapetsera i dockskåpet :)



FÖR som sagt man vet inte hur mycket dom leker med det!!!

2010-10-26 @ 22:28:23
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: Nenna

Men det kommer inte bli lika roligt om hon får ett eget hemma ju.. Vet du vad alla möbler kostar? Och så sätter minken smådelarna och möblerna i halsen;)

Men annars var det nya coolt. Men det gamla är nog roligast. Då kan man ju faktiskt tapetsera om, sånt är ju kul det kan man nog inte i det nya!

2010-10-26 @ 23:10:12
Postat av: eva27

Jag tycker det "småländska", inte så roligt kanske att julpynta eller ha små lampor i det andra- så tycker jag!

2010-10-27 @ 11:16:13
Postat av: knajn

jag röstar på... småland

2010-10-27 @ 19:50:32

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0