Han kan ju!


Idag har vi haft en vääldigt soft dag. Majken är lite småsjuk. Om dom där förbaskade framtänderna skulle ta och spricka igenom nån gång så hon blir som folk igen;) Hon härjar värre än värst! Hon river och sliter i precis allt! Och jag som tyckte att Thea var jobbig=S Det var hon INTE såhär i efterhand. Idag fick jag ett sånt psykbryt på henne att jag fick gå ut på gården och pausa. Jag skrattade och grät på samma gång... Det är en fas, det är en fas, det är en fas, det går över.......

På eftermiddagen hade vi så tråkigt att Kristoffer fick för sig att han skulle rulla chokladbollar. Checka in dom perfekta bollarna alltså=O Han är duktig mitt hjärta♥

En sväng upp på Colorama har vi iofs hunnit med. Vi ska ta tag i att renovera om den där lilla snuskiga toan på nedervåningen. Tänkte att det är bra att ha det gjort OM vi får får för oss att flytta. Vi hittade ju vårat drömhus i lördags och i förrgår började budgivningen. Bara det att vi var 6 par som budade! Då var det inte lätt att hänga på:( Meeen det är okej ändå. Nu vet vi iaf hur högt lånelöfte vi har om det skulle dyka upp nåt annat trevligt hus:)

Tillbaka till lilla snusktoan.. Vi tänkte mattsvart klinkers på golvet, panel och en snygg tapet ovanför. Alternativt en budgetvariant med klinkers och en snitsig vinyltapet och bara kakel ovanför handfatet. Nytt handfat och toa står ute i garaget och väntar. Nu jäklar SKA det bli gjort!!

Som det ser ut idag. Huuh så hemskt! Mintgrön orginalvävtapet a´la -73. Jag har redan börjat riva. 
 

Fast det är inte vilken dag som helst idag! Jeja fyller år! Många grattiskramar till dej från oss:)
Thea och Majken hälsar med varsin snorig puss!!



Nu vaknade Majken igen:(


Kommentarer
Postat av: Jeja

Tack så mycket för hälsningen. Pussa tillbaka på snorisarna. :)

2010-10-17 @ 15:59:14

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0