tisdag 9 nov

Kristoffer jobbar, Thea är på dagis och Majken sover.

Vi har nyss varit iväg till Hemköp och handlat lite, Majken somnade i vagnen så jag håller på att fixa lunch i lugn å ro. Jag låtsas att det är lördag, så just nu står en helstekt fläskfilé och en potatisgratäng i ugnen.
Jag tog efter receptet mamma bjöd på i söndags. Man toppar den hela fläskfilén med lite cream fraich blandat med strimlad salami och soltorkade tomater, Delicious!

Alltså, vad hade jag gjort utan min älskade varmluftsugn???! Den fixar ju 3 bullplåtar i ett naft:)

 

För övrigt är jag trött på diverse kroppsvätskor.. Kräkor, snor, HUNDbajs, mensblod. Ja lite av varje.
HÅLL SÅNT SNUSK BORTA, Tack! 


Kommentarer
Postat av: Nenna

Verkligen BLÄÄ!

När kommer du och hämtar dina marsvin egentligen?

2010-11-09 @ 12:55:48
Postat av: amanda

Hej! Här kommer länken till "Barnens bibliotek" Lägger du ut det? :) Kram Kram

http://ludvika.se/nyheter/nyheter/barnensbibliotek.5.695b0bef12bcb1ab29f80003335.html

2010-11-10 @ 11:26:34

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0