En vecka bakåt

Idag har vi babysimmat x2, blivit bjudna på mat hos mami och papi, krattat löv och lekt ute, bakat pepparkakor och spelat "Fia med knuff".
Som vanligt sprider jag små kärleksförklaringar runt om mig.. haha
 

I fredags gjorde vi oxfiléplanka hemma. Mmm..
Senare på kvällen kom Karin och Totte förbi! Vi spelade spel och drack alkoholhaltiga drycker.
   

I torsdags(?!) åkte vi till min mormor o morfar och hälsade på (men jag har tyvärr inga bilder:()
Vi passade på att bada i badhuset där i Vansbro. Tänk om vi hade ett sånt fint badhus här i Ludvika!!
Där är det ljust och frächt, det finns MASSOR av roliga badleksaker, en rutchkana och man kan kan köpa fika i cafeterian och sitta inne brevid bassängerna och käka glass.


Min faster Eva har varit här under höstlovsveckan, så hon har agerat lekkompis till Thea:)
Alltså Thea..Som hon har spanat på den där prinsessklänningen och kronan på Lindex, och äääntligen så fick hon den av Äwa.
Jag som försöker skjuta på allt sånt "prinsess-rosa-gulli-fluff" och Eva och farmor förstör mitt unisextänk!;)
Kolla bara in jackan Thea fick av farmor nyss oxå....
 


Majken har varit vaken stup i kvarten på nätterna.. Kanske fler tänder på G eller bara vanligt knöl.. Vem vet?
Hon gör då allt för att se så pigg ut som möjligt iaf. Skitstina!!


Sist men inte minst var ju jag och Hanna iväg till Ullared! Vilket place alltså!!!
Jag är såld.
Alla julklappar till barnen är köpta och jag hade till och med ångest när vi satt på bussen hem över att jag handlade ALLDELES för LITE!!!:O
2500:- gick kalaset på så det var ju inte så mycket faktiskt!
Meeeen.. Hanna kan de där me shopping och köpte (som vanligt) dubbelt så mycket som mig och fick med sig två bigga kassar därifrån:)

Linnea hade kul med lilla kassen när jag kom hem mitt i natta..hehe


Nu dog batteriet. Jahapp, godnatt!


Kommentarer
Postat av: eva27

Vilken fin liten prinsessa-nu fattas bara lillprinsen(brodern)!!!

Familjelyckan riktigt lyser/ ni har det så mysigt!

Saknar er redan!

2010-11-09 @ 00:21:52

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0