Sunday morning

Söndagar=babysim! Det vet ni väl vid det här laget?
Imorse (Theas grupp 8.30) var tanken att Majken skulle vara hos mormor under tiden, eftersom K sov. MEEEN.. En liten dam höll låda i två timmar inatt så när klockan ringde var jag helt slut, så jag slog av alarmet på mobilen.. Vi försov oss såklart:(
Sara och Tindra var som vanligt duktiga att ta sig upp och dit, så hela familjen kom förbi hos oss sömntutor och lekte lite efter simmet ist!

Vi jämför storlek på gosiga Theo och Majken!
Theo är snart 3 mån, Majken 13 mån och det skiljer dryga kilot mellan dom hihi..:)

Tindra och Thea busade som vanligt. Utanför fönstret gick en katt(!?)

Mycket spännande...

 
Efter lunch åkte Thea med mormor och Sofia till min mormor o morfar i Vansbro.
Jag, Kristoffer och Majken har varit och babysimmat, nu börjar det märkas att hon "använder" sig av rörelser och sånt som vi har tränat på!

Ne nu ska jag göra iordning lite extra fin mat till Pappsen här i familjen på Fars dag!
Ska göra Gino till efterrätt med nya Marabou Vintervit! Gott skit..
Ni skulle väl ha fått en kalsongbild på honom men jag besparar er det;)


Kommentarer
Postat av: eva27

Jaha, ingen bild på pappan!!! Ja,ja har väl blivit besviken förr! Tänk en kalsongbild, bland alla snälla, söta barn- det vore väl nåt! Okey då, hälsa pappan och di små!

2010-11-14 @ 19:42:39
Postat av: elin

Haha.. Ja, jag är besviken på mig själv oxå för denna tråkblogg!!:p

2010-11-15 @ 08:30:17
Postat av: Amelie

Haha! Det är våran mongo katt!!

2010-11-15 @ 10:00:42
URL: http://ammalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0