Lördag

Dagen har varit fullspäckad som vanligt.
Först morgonfika på stan med farmor och farfar. Sen lite shopping, bla en tomteklänning till Majken och en pepparkaksdress till Thea. Ett par extra vinterkängor och en mössa till Thea. Sen behövde vi lite fler pepparkaksmått. Det var ju så tråkigt sist vi bakade när man inte har nå många olika juu!!
Jag valde hjärtan i olika storlekar och Thea ville ha.....PIPPI formar! Va annars?!:) Kostade 129:-(för tre st!!!) och det sveeed kan jag lova. Men dom var lite kuliga iaf!
 
Lunchen serverades på China Town och efter den tog vi en sväng till loppisen på folkan. Jag hittade på en tjej som sålde massor av fina barnkläder, bla Meandi, Barbapappa, Pippi så jag fyndade lite där oxå, men en del av grejerna jag köpte åker nog ut på tradera!

När vi kom hem hade Kristoffer vaknat så jag lämnade över tjejerna och drog iväg och jobbade en snabbis.
Vid 17 när jag var hemma igen möttes jag och älskling i hallen sen åkte han iväg och jobbade igen! Fatta vilken planering som krävs!! haha..




Fars dag imorgon,
efter kvällsmaten laddade jag köksbordet fullt med vattenfärg och penslar! Teckningar uppskattas ALLTID:)
Thea började måla spöken så dom flesta teckningarna är helt kolsvarta haha. Majken tröttnade efter 2 sek och började skrika och härja!



Nu har jag traderat mest hela kvällen. Jag som var såå sugen på PARTY!!! Jag får helt enkelt drömma att jag befinner mig på Karin och Totts balkong, lite musik i bakgrunden och med ett glas Asti i handen haha..

GODKVÄLL ALLIHOPA!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0