shopping

Kläderna Thea och Majken fick igår från KappAhl!
Jag tycker nog inte att KappAhl är några höjdare på barnkläder, men ibland kan jag hitta små guldkorn:)
Dom stickade tightsen är helt ljuvligt mjuka! Dom måste få koftorna som hörde till oxå!
 



Sen kunde jag inte hålla mig.. Världens finaste bebiströja/tunika i storlek 68(!!)
Karin fick ge mig den i smyg så inte Kristoffer såg..hehe..

Den var ju då aaaningen för liten för Majken som vanligtvis har 86 på kläder..haha
Men jag ska spara den ändå, för OM vi någon gång skulle få en liten flicka till, ska hon ha den! I promise!
Eller om du, Linnea, skaffar en liten snart;P

 


Kommentarer
Postat av: Sandra och Lovis

Jättefina kläder du hittat. Ska nog ta mig en vända :P

2010-11-15 @ 14:03:39
URL: http://viiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0