Kort på kort

Det bästa som finns är att sitta och kika i gamla fotoalbum! Ännu roligare är det nu när jag har två små arvingar som jag kan jämföra likheter med:)
Thea är mindre lik mig än jag trodde (pappa upp i dan, OKEJ!!) och Majken är mer lik min lillasyster Linneá ist för mig=S...

Fast det är kul de där att olika människor ser så olika likheter. Knasigt..

Jag som treåring! Linnea var kanske 6 mån






Visst är dom lite lika eller?
Linneá

Majken


När Sofia föddes var jag 9 år och Linneá 6år.


Tänk va kul man har haft (och har) med kompisar!
Här är jag och.... Ser ni vem?:)


Skulle jag och Rosa på disco måntro? Hihi..




Kommentarer
Postat av: :)

ååh, är det inte rosa? :)

2010-11-13 @ 00:36:56
Postat av: knajn

det är ju jaaag! hahaha ååå...

2010-11-14 @ 16:01:21
Postat av: Elin

JA!!! Du va såå göllig såå:)

2010-11-14 @ 16:37:21

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0