Full rulle

Hur berättar man vad man har gjort en hel dag utan att det blir tråkigt?
Jag gör ett försök..

Thea har varit på dagis på fm. När hon kom hem åt vi lunch. Mitt i lunchen hör jag att det droppar och porlar från någonstans... Hmm.. Thea kissar på sig! Vilket ståhej det blir när man ska sanera efter såna kisskalas. För det första måste man få Majken att inte kliva runt i kisset. Sen måste man springa upp å ner för trappen och hämta skurhinkar osv. Såå... En ENPLANSVILLA står högst upp på önskelistan!;)

Efter lunch tog vi en promenad till pappsen på ABB. Thea åkte pulka och det var ingen höjdare. Dom har sandat flitigt nästan överallt! TRÅKMÅNSAR!

På vägen mot stan träffade vi på Karin och Totte. Vääldigt oväntat. Vi hade stämt träff på KappAhl med Hanna och barnen så vi gick dit tillsammans. Jag hittade fina kläder till tjejerna som ska fotograferas snart. MATCHANDE såklart:)
På leksaksaffären KISSAR THEA PÅ SIG IGEN!!! Jesus! Varför?!
Visserligen var jag dålig att fråga henne om hon behövde gå på toa, men ändå.. Och bakslag? Hon slutade ju med blöja i maj. Någon som har en teori?

Vi avslutade med en fika allihopa! Stökigt, stimmigt och mysigt:)

Nu sitter vi här i soffan. Barnen sover. Ja, ni ser väl vad som vankas nu...

Gokväll!


Kommentarer
Postat av: eva27

Spekulationer: blivit kall, tråkigt på dagis, för mycket uppmärksamhet på Majken - fråga Thea, om nåt inte är bra, hon verkar ju så klok och mogen! Gud va tråkig jag låter!

2010-11-12 @ 13:32:55

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0