Lilla kråkan

Att leva med Majken innebär att jobba i motvind. Öppnar jag en dörr, stänger hon den. Klär jag på henne, klär hon av sig. Hänger jag upp tvätt, drar hon ner den. Och medan jag städar efter henne stökar hon ner på annat håll. Osv osv...
En riktig VILDING med andra ord. Men världens gosigaste vilding såklart:) 

Senaste offret i hennes framfart är:

...Kristoffers fiiinaste mugg med Thea och Majken på som han fick av oss förra året på Fars dag:(
Fyy va ledsen jag blir!! Inte går det att klistra ihop heller så jag tänkte klicka in på Postfoto och beställa en ny. Det är ju trots allt Fars dag på söndag, men han får den väl lite i efterhand...

Iallafall så fick jag syn på att man kan beställa CHOKLADKALENDER med eget foto på! Det var väl en fiffig idé??

Imorgon ska vi pimpa barnen med juliga tomtekläder och ta ett fint kort och beställa kalendrar som utvalda släktingar kommer få..haha.. Ist för julklapp sen;) 

Inte illa att få njuuuta av ögongodis i form av Thea, Majken och god choklad varje dag fram till jul!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0