Nu va´re mycke!


Den 3:e december åker vi med Villgott till Tomteland!
Kristoffer blir hemma, för han slutar 06 på morgonen och bussen går 8.30. Typiskt!
Men hursomhelst, biljetterna är betalda nu Sara!:)

Sen har jag inbokat jobb nu på fredag i Borlänge..Huuh..

Var det nåt mer jag skulle komma ihåg?.....

Thea ska ha pyjamas med sig på minisimmet på söndag? eller var det veckan efter det?.. Hjälp jag blandar ihop alla olika aktiviteter!! HUR SJUTTON gör dom som har 10 barn? eller 4?

Och den 24:e nästa vecka har dom pyssel för hela familjen på Theas dagisavdelning. Får vi inte glömma!

Jo, vi HAR en sån där FAMILJEALMANACKA, men det är ju så förbaskat SMÅ rader att skriva på, så jag tröttnar.
Tips på andra sätt att hålla koll på viktiga datum mottages tacksamt:) (kylskåpet är fullt)

Nää.. Nu ska jag toppa dagen med lite Desperate Housewifes!


Kommentarer
Postat av: jenny. Tor och Loke

hehe kanske ska ta med en snoppkaka till dig!

Mathias har haft en tråkig eftermiddagsvecka, därför har vi inte gett er äran att ha oss som gäster.

vi kan väl språka lite imörgon, så kan vi komma överrens om något!

Men bara om du dansar som en galning tillsammans med mig imorgon :P

2010-11-16 @ 22:17:28
URL: http://jennt.blogg.se/
Postat av: jenny. Tor och Loke

Jag funderar på att köpa en whiteboard tavla och sätta på väggen där jag kan skriva upp viktiga saker, datum, och andra grejer liksom. det går ju att sudda ut, bara man inte köper permanenta pennor då =P

kanske det skulle vara nåt för dig?

2010-11-16 @ 22:25:23
URL: http://jennt.blogg.se/
Postat av: Jeja

Men Elin då, du har ju en iphone att lägga in alla möten mm i :) Du kan lägga in i google kalender och sen synkar det automatiskt med telefonen din sen bara lägger du in sms påminnelse så missar du det inte :)

2010-11-17 @ 11:54:33

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0