.......

Vi har verkligen levt ute på vårt lilla trädäck på framsidan nu när det har varit fint väder och varmt ute.

I lördags hade vi finbesök. Dock kände jag att det började spåra ur när jag och Karin börjar äta dom gamla skrumpna grillresterna och spela "Just dance" på WII när klockan var halv 3...=s Som på den gamla goda tiden!:)
Jag var HELT spiknykter men det ska jag ta igen nån helg framöver i sommar ist.
Thea och Majken somnade runt 21 tiden så vi fick verkligen vara vuxliga!












Alltså SHIT vilken skillnad nu när Majken har börjar sova i sin säng på kvällarna! Vi har lagt henne runt sju-åtta, sen vaknar hon till vid elva och äter tutte, sen somnar hon om. Helt plötsligt är vi ensamma med varandra.
Nu har det gått så långt att vi nästan sitter rastlösa istället:)

Vi har iaf hittat på en ny tradition. Vi spelar sällskapsspel! Det har vi knappt gjort alls sen vi fick två klåfingriga ungar som ska äta upp spelpjäserna.. hihi..
Ikväll blev det Maxi Yatsy. Jag blev ÄGD (med 2 p), som vanligt och får därmed slava för Kristoffer kvällen ut=D



Förresten, jag och Thea har förälskat oss i en liten lurvig tuss vi fick syn på, på djuraffären. Ett litet gråbrunt marsvin:) Såå söt, men efter många om och men, inne på djuraffären reagerar både hon i kassan och jag på att Majken sitter och gnuggar sig i ögonen! Helt svullen och prickig runt ögonen blev hon!
De kan ju inte bara vara så att hon var trött?? De vore ju synd om hon var allergisk.. jaja.. Tack Majken, att vi inte tog något förhastat beslut och fick med oss den lilla lurven hem;)


Kommentarer
Postat av: Lill, Emilia å Freddie..

Åh, har majken en sådan där hoppgunga.. :) Det ville jag med ha till freddie men jag har inte sett den förrän nu typ.. å jag tror han är lite för stoor för den nu.. :( Han gillar verkligen å hoppa.. :) För det är la en hoppgunga.. ;)(?)



Vi skulle kanske kunna ta en fika eller nå liknande.. :) Go natt, kram^^

2010-05-17 @ 22:39:20
URL: http://skrubbenomoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0