Storslätten

Idag var det dax igen! Den årliga utflykten till Storslätten med Kyrkan!
Vilken toppendag, och vilket väder!! Supermysigt har vi haft det.
Bilder säger mer än tusen ord så.. Detta har vi gjort!
Vi tog egen bil dit för vi hade tänkt att åka vidare mot Borlänge direkt efter.












Först var det lite läbbigt att gå in till alla fåren...

Sen släppte alla hämningar tror jag..haha.. Det blev kramkalas!:)










När vi hade vinkat hejdå till bussen åkte vi vidare till Borlänge och Kupolen. Vi skulle ha en skottkärra, men när vi väl kom dit glömdes det bort:) Att gå in på POLARN O. PYRET glömde jag INTE bort;)
Thea hade smetat in sig i massa glass och jag hade "glömt" ombyte till henne..hehe (det händer bara när Kristoffer är med och betalar;)


Dom hade precis fått in väärldens finaste bikini och baddräkt till Thea oxå! Men den hugger jag nästa gång!

...Och NU äntligen har vi varit in på Biltema haha.. Vi hittade en massa nödvändigt skrot till bilen mm.. Bilschampo, tvättsvampar mm.. De hade jag kunna varit utan:)

Och så måste jag ju bara berätta att våran minsta skrutta somnade snällt i sin egen säng ikväll med!♥ Det tog kanske 10 min.. Jag känner mig helt dum! Varför testade vi inte att lägga Thea på samma sätt när hon var plutt liksom?? Aja.. Men hoppas det håller i sig! Att få vara ensamma någon timme på kvällen, jag och Kristoffer.
DET är livskvalitet;)

Nu ska vi kika vidare på boenden i Vimmerby till semester!
Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0